Marketing, Reklama, Media

Promuj firmę na Facebooku – jak zacząć?

Summary

Twoja firma nie ma jeszcze własnego fanpage’a na Facebooku? Czas to zmienić! Sprawdź, dlaczego warto zdecydować się na promocję w social media i jak zacząć ją prowadzić! Z Facebooka korzysta codziennie kilka milionów użytkowników w Polsce. Na świecie baza kont […]

Sankt-Petersburg Russia February 23, 2018: Apple iPhone X on office desk with icons of social media facebook, instagram, twitter, snapchat application on screen. Social network. Starting social media app. Photo taken at company office

Twoja firma nie ma jeszcze własnego fanpage’a na Facebooku? Czas to zmienić! Sprawdź, dlaczego warto zdecydować się na promocję w social media i jak zacząć ją prowadzić!

Z Facebooka korzysta codziennie kilka milionów użytkowników w Polsce. Na świecie baza kont zarejestrowanych w tym medium społecznościowym liczona jest w miliardach. Facebook nie tylko pomaga w komunikacji z innymi osobami, ale także jest doskonałym miejscem do prowadzenia działań reklamowych. Mogą korzystać z niego nawet najmniejsze firmy, które poprzez to medium społecznościowe mogą dotrzeć do wielu potencjalnych klientów

Promowanie własnej firmy na Facebooku związane jest z wieloma korzyściami. Dlaczego warto rozpocząć kampanię w social media – mediach społecznościowych?

Wśród najważniejszych zalet związanych z reklamą na Facebooku znajdują się:

  • Wysoka skuteczność – obecnie z mediów społecznościowych korzysta wiele osób, a reklama z ich użyciem pozwala na skuteczne dotarcie do dużej grupy potencjalnych klientów.
  • Szeroki zasięg promocji – za pomocą social media można prezentować ofertę wielu odbiorcom, docierając także do ich określonych grup.
  • Przystępne ceny – samodzielne założenie i prowadzenie fanpage’a na Facebooku nie jest związane z opłatami, natomiast reklama z wykorzystaniem systemów jak Facebook Ads pozwala dopasowanie jej do posiadanego budżetu.
  • Budowa pozytywnego wizerunku – firma promująca się w mediach społecznościowych ma możliwość wpływu na swój odbiór przez klientów, na przykład może zbudować swój pozytywny, profesjonalny wizerunek.
  • Wsparcie dla SEO – prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych pozwala także na poprawę wyników SEO – pozycjonowania stron internetowych.

Jak zacząć promować firmę na Facebooku?

Promocja firmy na Facebooku nie jest skomplikowana. Przedsiębiorca może prowadzić działania reklamowe we własnym zakresie albo też może zatrudniać do tego celu agencję social media, która zajmuje się prowadzeniem promocji w mediach społecznościowych dla swoich klientów.

Pierwszym krokiem, aby rozpocząć promocję swojej firmy na Facebooku, będzie założeni jej profilu – fanpage’a. Można zrobić to we własnym zakresie, ale także może zrobić to agencja social media. Dokładne informacje o tym, jak założyć własną stronę na Facebooku, można znaleźć bezpośrednio w serwisie.

Następnie, gdy strona zaczęła już działać, należy regularnie uzupełniać ją o nowe wpisy. Mogą być to informacje na temat oferty firmy, jej nowości, promocji, wpisy okolicznościowe. Warto pamiętać o tym, by zachęcały one do interakcji i skorzystania z oferty.

Czy warto korzystać z agencji social media?

W obszarze jak obsługa Facebooka w Krakowie swoje usługi oferuje obecnie dużo agencji reklamowych, w tym agencji social media, które zapewniają kompleksową obsługę. Kiedy warto z niej skorzystać?

To oferta skierowana do każdego przedsiębiorcy, który chce skuteczniej prowadzić promocję na Facebooku, lecz nie ma na to czasu. Wtedy wszystkim zajmą się eksperci, którzy zadbają o jak najlepsze efekty promocji firmy w social media.

 

Dodaj komentarz